Namirnice koje zimi poboljšavaju raspoloženje

0
Foto: pixabay

Manjak vitamina D u zimsko vreme može uzrokovati loše raspoloženje. 

MLEKO- Osim što kravlje mleko sadrži puno kalcijuma, bogato je i D vitaminom. Jedna šoljica sadrži oko šestinu preporučene dnevne količine.

LOSOS- Osim što je losos ukusan, ta riba je i vitaminska D- bomba. Sa 85 grama kuvanog lososa pokrivena je gotovo kompletna dnevna doza D vitamina.

JAJA- Jaja sadrže puno vitamina i minerala, ali vitamin D nalazi se jedino u žumancu. Dakle, nemojte izbegavati žumanca ako ste na dijeti i pazite na kalorije.

PEČURKE- One su bogate D vitaminom, premda količina može varirati od sorte do sorte. Preporučuje se zimi svakako uvrstiti pečurke na meni.

SOK OD NARANDŽE- Sveže isceđeni sok od narandže bolji, ali dnevne potrebe D vitamina pokrićete i s kupovnim sokom od narandže.

Izvor: nsuzivo.rs

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.