Razmatrane primedbe na plan auto-puta Beograd–Zrenjanin–Novi Sad

0
Foto: promo

U Gradskoj kući u Zrenjaninu održan je radni sastanak povodom projekta izgradnje auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, kojem su predsedavali gradonačelnik Simo Salapura i njegov zamenik Saša Santovac.

Na zvaničnom sajtu Grada Zrenjanina je objavljeno da su sastanku prisustvovali predstavnici Sektora za prostorno planiranje i urbanizam Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zavoda za urbanizam Vojvodine, zrenjaninskih javnih preduzeća i ustanova, kao i predstavnici projektantske kuće koju je angažovala kineska kompanija „Čajna Šandong internešenel”. Podsetimo, ta kompanija je početkom godine potpisala Memorandum o razumevanju s Vladom Republike Srbije.

Na radnom sastanku su razmatrani izveštaj i primedbe nekoliko javnih preduzeća, ustanova i organizacija, dostavljene tokom postupka ranog javnog uvida u Prostorni plan područja posebne namene koridora auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad. Rani javni uvid u taj dokument bio je omogućen od 20. avgusta do 4. septembra. Fizička i pravna lica mogla su u tom periodu dostaviti primedbe na pripremljeni materijal, a sve aktivnosti za sprovođenje ranog javnog uvida poverene su Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Imenovana je i stručna komisija, koja je u izveštaju konstatovala sve sugestije i primedbe, pristigle kako iz Zrenjanina, tako i iz drugih gradova i opština na čijim teritorijama se planira gradnja trase auto-puta.

Izradom planske i tehničke dokumentacije praktično se ušlo u gradnju puta vrednog 600 miliona evra
Sastanak u Gradskoj kući u Zrenjaninu odnosio se na razmatranje primedbi u vezi s delom predviđene trase na teritoriji tog grada, s posebnim akcentom na predložene dve varijante u gradskoj zoni Zrenjanina – severnu i južnu, a s ciljem odabira konačnog rešenja za koje će se raditi projekat.

Kako je ranije objavljeno, približna dužina budućeg auto-puta je 110 kilometara, a projekat podrazumeva izgradnju kompletnog profila auto-puta između Novog Sada, Zrenjanina i beogradskog naselja Ovča (obilaznica Beograda), sa svim putnim objektima i denivelacionim ukrštanjima. Takođe, planirana je i rehabilitacija, modernizacija i dogradnja postojeće mreže državnih puteva prvog i drugog reda u zoni koridora. Procenjena vrednost izgradnje je oko 600 miliona evra.

Približna dužina budućeg auto-puta je 110 kilometara. Planirane su i rehabilitacija, modernizacija i dogradnja postojeće mreže državnih puteva prvog i drugog reda u zoni koridora
Planirani koridor auto-puta državnog puta IA reda prolazi, ili se naslanja, na građevinska i katastarska područja naselja Ovča (grad Beograd), Glogonj, Jabuka (grad Pančevo), Sefkerin, Baranda, Sakule, Opovo (opština Opovo), Debeljača, Kovačica, Idvor, Crepaja (opština Kovačica), Aradac, Lukićevo, Ečka, Stajićevo, Mužlja, Zrenjanin, Perlez, Orlovat, Farkaždin, Čenta (grad Zrenjanin), Đurđevo, Žabalj (opština Žabalj) i Kać (grad Novi Sad).

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović istakla je prilikom potpisivanja Memoranduma o razumevanju i izradi planske i tehničke dokumentacije za izgradnju tog auto-puta, da se radi o značajnom projektu o kojem se dosta pričalo. Naglasila je da je praktično počela njegova realizacija i da je prvi korak izrada planske i tehničke dokumentacije.

Izvor: dnevnik

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

POSTAVI ODGOVOR