Džemperi iz Apatina osvajaju Evropu

0

Braća Šćekići iz Apatina mladi i talentovani momci u dvadesetim godinama odvažili su se na prvi poslovni poduhvat. Pokrenuli su proizvodnju pletene muške i ženske trikotaže i brendirali svoje džempere koje uspešno prodaju putem interneta po Evropi.

Ističu da se uspeti može ukoliko verujete u sebe i svoju ideju bez obzira na školu i struku. Na ovom poduhvatu okupili su mlade talentovane umetnike i dizajnere, svoje prijatelje sa fakulteta, koji im pomažu da realizuju “Pulover – Revolver”.

Rođena braća Stefan i Filip Šćekić iz Apatina ideju kao šansu za poslovni uspeh osmisli su spontano i pre nekoliko meseci pokrenuli sopstvenu proizvodnju džempera, pulovera. Dobro se slažu, a radili su zajedno na mnogim umetničkim projektima. Ističu da o proizvodnji trikotaže nisu znali ništa, jer im to nije struka i dodaju da ljudi nose džempere u svim prilikama, pa je to bio razlog da veruju u uspeh, uključe svoje prijatelje i da se ne boje neuspeha.

“Ne radimo printove na džemperima, već je to dizajn, koji je deo veza. Svaki džemper je radio drugi umetnik i to su uglavnom ljudi sa Akademije. Pošto su mašine, kao što vidite jako stare, još iz Istočne Nemačke, postoji programer koji mora svaku sliku pretvoriti u čvoriće i onda se svaki čvorić radi posebno u tkanju, tako dobijamo motive”, objašnjava Stefan, inače arhitekta.

“Džempere za sada najviše prodajemo putem interneta i instagrama. Najviše smo slali džempera u Belgiju i naravno u zemlje iz komšiluka, Sloveniju i Hrvatsku”, dodaje Filip, apsolvent scenskog dizajna.

Svaki pulover ima svoje ime i priču na etiketi, a dnevna proizvodnja je oko 20 džempera.

“Pomažu nam najviše naši prijatelji, umetnici iz svih sfera. Svaki džemper ponaosob ima svoje ime, a priča o njemu posvećena je kupcu koji će u njoj naći smisao i poruku. Inspirisani smo devedesetim godinama i svim onim što se dešavalo u Istočnom bloku. Naše proizvode prodajemo na našoj instagram stranici”, kaže Filip.

“Koristimo najkvalitetnija prediva zato što nam je cilj da to što radimo stvarno traje. Već kada je toliko truda uloženo u ideju i dizajn, bilo bi bezveze sve to radimo sa nekim jeftinim materijalom”, naglašava Stefan.

Braća Šćekići ističu da je džemper odevni predmet koji se može uklopiti u sve modne kombinacije i da među mladima naročito iz inostranstva, koji kupuju putem interneta, vlada sve veće interesovanje za ovaj srpski brend.

rtv

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.