Država pomogla Šolakovo carstvo?

0
Foto: Pixabay
Sukob TV operatera “Supernova” i “Junajted medije” otkrila je mnoštvo detalja o tome koliko su država Srbija i njene nadležne institucije grešile prilikom formiranja zakonskog okvira za emitovanje kablovskih televizija, pišu danas “Večernje novosti”.

Beogradski dnevnik navodi da je, istražujući odnose u ovom biznisu, došao do detalja koji nedvosmisleno ukazuju na to da je zakonski okvir, isto kao i postupci države, išao jedino u korist najveće kompanije, SBB, koja je, kao i “Junajted medija”, deo “Junajted grupe”, kojoj predsedava biznismen Dragan Šolak.

“Novosti” dodaju i da stručnjaci s kojima su kontaktirali kažu da ni sam Šolak ne bi za sebe bolje napisao pravila.

S druge strane, “Junajted” je, umesto da pokuša da pronađe kompromis, izašao s javnom ponudom da “Telekom” preuzme, kako pišu “Večernje novosti”, “samo kanal N1 po ceni od 0,4 evra po korisniku”.

“Takvu ponudu im niko nije tražio, pa je ‘Supernova’ zvanično zatražila sve kanale. Međutim, još nema odgovora”, piše dalje beogradski list.

Dnevnik navodi i da je pitao “Junajted” zašto ne nudi ceo paket od 17 njihovih kanala, ali da do zaključenja današnjeg broja nije dobio odgovor.

Izvor: Tanjug, Večernje novosti, RTV

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.