Bankarske reklame od 1. aprila kontrolisaće NBS

0

Narodna banka Srbije namerava da ubuduće prati kako se banke oglašavaju, da li su im reklame tačne, pristojne, da li vređaju klijente ili konkurenciju, piše Politika u sutrašnjem izdanju.

NBS će naime prilikom prethodne kontrole novih proizvoda izričito zahtevati da joj se dostave oglasne poruke, odnosno opis oglasne kampanje kako bi mogla da oceni da li su usaglašeni sa odlukom koja reguliše standarde i pravila.

Takođe, centralna banka će reagovati merama iz svoje nadležnosti ako uoči bilo kakvu nepravilnost.

To znači da, recimo, banke ubuduće neće moći da kažu mi smo najbolji, najpovoljniji, vaša štednja je kod nas najsigurnija…

Ubuduće neće biti ni oglasa o kreditima sa nula odsto kamate, osim ako banka zaista ne reklamira kredit uz koji ne idu nikakvi prateći troškovi.

Ovo su samo neke od novina u domenu oglašavanja bankarskih usluga, koje uvodi NBS, a koje treba da startuju od 1. aprila, piše Politika.

Izvor: rtv, tanjug

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.