Završeni železnički nadvožnjak u Venizelisovoj ulici, uskoro i u Temerinskoj

0

Gradnja nadvožnjaka u Venizelosovoj ulici u Novom Sadu, u sklopu izgradnje brze pruge, završena je, a drumski saobraćaj u jednoj od najprometnijih gradskih ulica ponovo je uspostavljen.

Kako „Dnevnik“ saznaje u „Infrastrukturi železnice Srbije“, radovi su trajali šest meseci, pri čemu je nekadašnji nadvožnjak srušen i na njegovom mestu izgrađen novi, dug 30 metara.

Umesto jednog koloseka, na novom nadvožnjaku buduće pruge za velike brzine biće dva koloseka. Postavljeni su betonski pragovi, a preostalo je još da se završi prilaz mostu, što ne ugrožava bezbednost i odvijanje drumskog saobraćaja.

U „Infrastrukturi železnice Srbije“ kažu da će većina radova koje ruska kompanija „RŽD Internešnl“ izvodi u sklopu tog velikog projekta modernizacije i rekonstrukcije pruge od Stare Pazove do Novog Sada, na teritoriji Novog Sada, biti završena pre predviđenih rokova, čime će građanima Novog Sada biti olakšan prolazak saobraćajnicama na kojima su tekli radovi, uz, istovremeno, povećanje bezbednosti saobraćaja.

Do kraja februara, prema obećanju izvođača radova, očekuje se puštanje u saobraćaj i Temerinske ulice, gde se završava rekonstrukcija nadvožnjaka pruge za velike brzine. Nadvožnjak je dug 35 metara i na njemu će se ubuduće železnički saobraćaj odvijati na tri koloseka, od kojih će dva biti namenjena za vozove na pruzi za velike brzine, dok će preostali, kao i do sada, biti korišćen kao industrijski kolosek za potrebe luke u Novom Sadu. Pre rekonstrukcije pruge, saobraćaj se odvijao na dva koloseka. Novim uređenjem nadvožnjaka na tri koloseka, saobraćaj će se odvijati na čvrstoj betonskoj podlozi, na koju će biti ugrađeni betonski pragovi.

Pripremni radovi u Temerinskoj ulici počeli su krajem aprila 2020, u vreme vanrednog stanja zbog pandemije korona virusa i nisu prekidani, dok je drumski saobraćaj u prekidu od letos. Poslednjih meseci radovi na nadvožnjaku su intenzivirani, tako da će, umesto krajem marta, kako se očekuje, saobraćaj u ovoj takođe veoma prometnoj ulici biti pušten mesec dana ranije.

Pored ova dva nadvožnjaka, završavaju se radove i na preostala tri objekta u Novom Sadu, u okviru gradnje pruge za velike brzine. Uskoro se očekuje izgradnja mosta u Ulici Radoja Domanovića, gde su radovi počeli u oktobru 2020. Uporedo sa ovim radovima, završava se i izgradnja dva pothodnika u Ulici Đorđa Zličića i Karađorđevoj.

Gradnja brze pruge na deonici od Stare Pazove do Novog Sada počela je 2017. i trebalo bi do kraja godine da bude u potpunosti završena.

Izvor: rtv

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.