U skladu sa epidemiološkom situacijom i u cilju sprečavanja širenja virusa COVID-19 iz “Toplane” apeluju na korisnike usluga da se za sva pitanja i reklamacije Novosadskoj toplani obraćaju telefonskim ili putem mejla.
Mole se korisnici usluga da lično dolaze u Novosadsku toplanu samo u slučajevima izuzetne hitnosi i važnosti kako bismo neposredne kontakte sveli na najmanju moguću meru, za dobrobit svakog pojedinca i cele zajedenice.
Važno je napomenuti da je poseta Korisničkom centru moguća uz obavezno korišćenje zaštitnih maski, merenje telesne temperature na ulazu u prostorije, kao i striktno sprovođenje mera fizičke distance i broja korisnika u prostorijama. Vrata Korisničkog centra za korisnike su otvorena radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 7 do 15 časova, dok je za prijem pošte otvoren šalter Pisarnice Preduzeća, radnim danima od 7 do 15 časova, takođe uz sprovođenje preporučenih mera zaštite.
Za sve informacije, kao i prijavu reklamacija na kvalitet usluge, korisnicima su otvoreni brojevi telefona 423-712, 420-853 i broj 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona korisnicima 24 sata, potrebno je pozvati na broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave. Korisnici mogu da nam se obrate i putem mejl adrese [email protected] .
Izvor: Nsuzivo.rs