Medijska kampanja ima efekat na smanjenje saobraćajnih nezgoda

0

Zamenik načelnika uprave saobraćajne policije MUP-a Srbije Boba Milinković izjavio je danas da medijska kampanja sa povećanjem kazni ima najveći efekat na smanjenje saobraćajnih nezgoda u Srbiji.

Milinković je na RTS-u kazao da je analiza saobraćajnih nezgoda na godišnjem nivou – dve vrste kategorija vozača onih u potpunoj alkoholisanosti, i onih koji nemaju vozačku dozvolu, pokazala da oni izazovu značajan broj nezgoda u kojima svake godine gotovo 100 ljudi pogine.

Prema njegovim rečima od 10.000 vozača koji izazovu saobraćajne nezgode preko 300 je u stanju potpune alkoholisanosti.

Milinković je dodao da najčešći uzrok saobraćajnih nesreća nije moguće tačno utvrditi, jer se saobraćajni udesi dešavaju zbog više faktora, ali da je pored alkoholisanosti, brzina ipak je i dalje presudna, dok je bitno i psihofizičko stanje vozača, osvetljenje na pojedinim deonicama, ali i nepažnja pešaka.

Izvor: Tanjug

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.