Ovako je “brza hrana” bar malo zdravija!

0

S obzirom na to da je “brza hrana” veoma štetna za naše zdravlje, postavlja se pitanje – zašto je uopšte jedemo onda? Pa naravno – zato što je uglavnom jako ukusna!

Ukoliko vi spadate u grupu onih koji često ne mogu da odole ovakvom režimu ishrane, trebalo bi da znate da postoji način da “brzu hranu” učinite barem malo zdravijom!

Veliki sendviči koji se mogu kupiti u restoranimabrze hrane uglavnom imaju barem 1.000 kalorija, što predstavlja polovinu dnevnih potreba, dok parče pice, u zavisnosti od sastojaka, ima uglavnom oko 400 kalorija. A gde su tu svi dodaci ili napici koji uglavnom idu uz ovaj način ishrane?

pljeskavica

 

Upravo zato – ako već ne možete da izbegnete ovu hranu, onda umesto obične naručite posnu pljeskavicu, izbegavajte dodavanje majoneza, nemojte piti gazirana pića sa mnogo šećera – već popijte vodu.

Ako već ne možete da odolite sendvičima – pojedite onaj koji je napravljen u integralnoj kifli i u kom se nalazi piletina ili ćuretina, a od dodataka – samo paradajz i krastavac.

sendvic

Kada su u pitanju slatkiši – i za to postoji “zdravije” rešenje: umesto sladoleda pojedite voćni jogurt sa što manje mlečne masti.

Pomfrit kakav poznajete nema alternativu jer se peče u dubokoj masti, ali može biti zamenjen krompirom premazanim maslinovim uljem i pečenim u rerni.

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.