NAHRANITE MOZAK: Namirnice za bolju koncentraciju

0
Bolnica VITA Novi Sad

Hrana je sastavni deo naše svakodnevnice i osnovna ljudska potreba, a pravilnim odabirom namirnica možete poboljšati svoju koncentraciju i pamćenje.

Crna čokolada

Ako ste mislili da slatkiši samo služe za hedonizam, prevarili ste se. Svakodnevno konzumiranje crne čokolade sa velikim procentom kakaa poboljšava cirkulaciju u mozgu.

Čaj od nane

Mnoga istraživanja pokazala su da je čaj od nane veoma zdrav i da pozitivno utiče na našu psihu. Pojedini naučnici kažu da ćemo lakše obavljati svoje dnevne aktivnosti, ukoliko popijemo šolju ovog toplog napitka ili samo omirišemo svežu nanu.

Orah

Poznat i kao namirnica za genije. U američkim studijama dokazano je da šaka oraha znatno može poboljšati pamćenje kod odraslih osoba.

Kikiriki

Još jedna savršena grickalica i sigurni smo da je obožavate. Pretpostavljamo da se i vama nekad desilo da ne možete da se fokusirate na učenje jer ste gladni, a kada jedete bude vam veoma teško da nastavite. Ovaj problem možete rešiti sa kikirikijem, jer je hranljiv i pomaže da se umanji glad.

Avokado

Avokado je egzotična voćka koju svetski kuvari rado koriste u pripremanju hrane. Iako je veoma kalorična namirnica, avokado sadži zdrave nezasićene masne kiseline koje održavaju moždane stanice fleksibilnim i štiti živčane stanice u mozgu.

Borovnica

Da, ove male ljubičaste bobice su pravo blago za naš mozak. Ne samo da je dobra za pamćenje i koncentraciju, već mnoga naučna istraživanja navode kako borovnica može obnoviti naše sećanje.