Ishrana pre i posle treninga

0
pixabay.com

Najveća zamka za sve one koji vežbaju i žele smršati jeste ishrana. Često ćete čuti kako mnogi kažu da naporno treniraju ali nemaju baš onakve rezultate kakve su mislili da će postići. Najviše u predelu stomaka koji nikako da spadne. Tajna je upravo u hrani kjoju moramo pravilno kombinovati sa treningom i naravno onoj koju moramo izbaciti iz ishrane.

Kako se hraniti pre treninga?

Pre bilo čega, veoma bitna stvar je vreme obročenja pre bilo kakvog treninga, a to znači da se treba praviti razmak bar sat sat vremena! Kao sto je automobilima potrebno gorivo, nasem organizmu treba hrana i pre treninga obavezno treba jesti, ali ne bio šta. Mnogi se vode tim da u organiza mogu uneti šta hoće, posto ce to sagoreti za vreme treninga. Ova fraza i nije tako tačna, ono što treba koristiti u ishrani su ugljeni hidrati na primer: integralni hleb, ali onaj koji se pravi od pravog integralnog brašna, e ne obojeni hleb, integralne žitarice koje su celog zrna, integralni pirinač, musli, krompir pečen u ljusci….

Ishrana posle treninga!

Kao i pre treninga, tako i posle fizičke aktivnosti treba se sačekati sat vremena pre jela. Kada završimo sa treningom naš organizam i dalje sagoreva masti, pa mu zato treba dati prostora da odradi svoj posao i tek onda krenuti sa hranom da se ne bi narušio proces sagorevanja. Najbolja hrana u ovom slučaju je banana, nemasno meso pod šta se podrazumeva belo pileće, ćureće meso, riblji filet, kuvana jaja, smoothie, proteinski šejk….

Ono što se treba izbegavati u svakom slučaju je brza hrana (hamburger, pica, giros..), sosevi osim ako nisu u pitanju oni dijetalni koji su pravljeni od posebnih srirodnih sastojaka, pomfrit, slatkiši…

izvor: brif.rs

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

POSTAVI ODGOVOR