Hrana za lepši san: Ovo bi trebalo da večerate!

0
Bolnica VITA Novi Sad

Jedan od uslova zdravlja jeste i redovan i kvalitetan san. Za odraslu osobu dovoljno je od sedam do devet sati sna u toku noći.

Postoje ljudi koji imaju problema sa nesanicom, što ih čini češeć umornim i neraspoloženim, a kada je u pitanju produktivnost – tu nastaje veliki problem jer bez dovoljno sna mozak ne može da funkcioniše na pravi način.

Kao jedan od najboljih i najzdravijih načina da pomognete sebi da lakše zaspete uveče i da imate kvalitetniji san jeste i da promenite način ishrane i za večeru jedete namirnice koje će pozitivno uticati na kvalitet vašeg sna.

Ovo su namirnice za lepši san:

Banane

Banane su bogate magenzijumom koji opušta mišiće, kao i hormonima serotoninom te melatoninom koji podstiču uspavljivanje.

Med

Jedna kašičica meda sadrži glukozu koja govori mozgu da isključi proizvodnju oreksina, hemikalije koja povećava budnost i pažnju.

Bedemi

Oni sadrže triptofan i magnezijum, koji na prirodan način pomažu u smanjenju mišićne i nervne funkcije istovremeno umirujući srčani ritam.

Piletina

Ovo meso je krcato triptofanom, koji dokazano poboljšava kvalitet sna.

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.