EXIT: Najpopularniji balkanski brend na Viber-u

0
Bolnica VITA Novi Sad

Organizatori festivala “EXIT” saopštili su da je to najpopularniji balkanski brend na Viber-u, tako zauzimajući svoje mesto među 15 najpopularnijih svetskih brendova, na takmičenju “Moja Exit avantura”.

Takođe, je objavljen i zvanični paket Viber stickera na srpskom, engleskom i ruskom jeziku, koji su za nepuna tri meseca preuzeti više od milion puta, a prosleđeni 8,5 miliona puta!

Ruskinja Tanja Zajceva, koja je kreirala sličice za EXIT, dobila je nagradu od 3.000 dolara za svoje pobedničko idejno rešenje.

Cilj takmičenja “Moja Exit avantura” bila je da inspiriše kreativne ljude da pokažu kako oni doživljavaju ovaj festival.

Viber je jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmenu poruka, čiji broj korisnika raste svakodnevno, a trenutno iznosi više od 711 miliona.

Exit je muzička manifestacija koja se održava svake godine na Petrovaradinskoj tvrđavi, dok se morsko izdanje – Sea Dance festival održava u Crnoj Gori na plaži Jaz. Skoro tri miliona ljudi iz celog sveta posetilo je ovaj jedinstveni  muzički festival.

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.