Svetski dan potrošača

0

Svetski dan prava potrošača obeležava se 15. marta.
Novim Zakonom o zaštiti potrošača organizacije potrošača dobile su veća prava i mogućnost da pokreću mere zabrane i da zastupaju interese potrošača, i da ukažu na nepoštenu poslovnu praksu. O pravima potrošača brinu se i tržišne inspekcije.

Više od 80 posto pritužbi i reklamacija koje potrošači podnesu trgovcima, rešava se u korist potrošača, dok je svega 2-3 procenta nezadovoljnih građana, izjavio je danas sekretar Udruženja za trgovinu Privredne komore Srbije (PKS) Žarko Malinović pozivajući se na rezultate istraživanja PKS, ali i organizacija za zaštitu prava potrošača.

“To je jedan veoma visok procenat čak i u odnosu na prosek u Evropskoj uniji, koji bi, na današnji Svetski dan potrošača, trebalo da nas raduje”, izjavio je Malinović na okruglom stolu “Zaštita potrošača u Republici Srbiji” povodom obeležavanja Svetskog dana potrošača, 15. marta.

Izvor: Tanjug

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.