U četvrtak počinje 10. Festival nauke

0
Bolnica VITA Novi Sad

Još dva dana do početka najveće smotre nauke, koja će na 7.000 kvadratnih metara okupiti zaljubljenike u nauku i naučnu zabavu, kojima će 600 naučnih demonstratora na interaktivan i slikovit način, za „čistu desetku“, razjasniti sve naučne zavrzlame.

Hale 3, 3a i 11 Beogradskog sajma od 15. do 18. decembra rezervisane su za nauku bez prestanka, naučno-fantastičnu binu, EPS Tesla zonu, zonu Ekspertinejdžera, kao i kutak namenjen najmlađima – Malu zonu.

Deseti Festival nauke premijerno će predstaviti 53 naučne postavke, šest gostujućih trupa naučnika, kao i 62 naučne i obrazovne institucije iz Srbije.

Posetioci će, između ostalog, dobiti jedinstvenu priliku da u četiri dana sviraju na Teslinom kalemu, saznaju više o anatomiji svojih ljubimaca, provozaju obrnuti bicikl, spoznaju kako paraziti svoje domaćine pretvaraju u zombije, vide kišu vatre, sviraju na raspevanim cevima i dodirnu drvo staro pet vekova.

Radno vreme Festivala nauke u četvrtak i petak je od 10 do 18 časova i ti danu su namenjeni školskim posetima, dok će u subotu i nedelju (porodični dani) festival raditi od 10 do 20 časova.

Festival nauke je najveći događaj koji se bavi promocijom nauke i obrazovanja u jugoistočnoj Evropi, a njegova misija jeste veći značaj obrazovanja u društvu, kroz zanimljive, moderne i nove metode.

Ulaznice, po ceni od 450 dinara, mogu se kupiti na Eventim prodajnim mestima u celoj Srbiji, a tokom trajanja manifestacije, karte će moći da se kupe na Beogradskom sajmu.

Festivalska karta važi za jedan festivalski dan u halama 3, 3A i 11, doplatna ulaznica potrebna je samo za fizičko-laserski šou Univerziteta Lund iz Švedske, po ceni od 100 dinara i kupovaće se na blagajni na licu mesta. Deca do pet godina starosti ne plaćaju ulaz.

Generalni sponzor Festivala nauke je kompanija NIS, prijatelj manifestacije mts, a podršku festivalu su dali Centar za promociju nauke, Austrijski kulturni forum i Francuski institut.

Sponzori 10. Festivala nauke su EPS, Erste banka, National Geographic, Samsung, Beogradski sajam i Grafix

Izvor: Tanjug