Novosadska toplana: Počela grejna sezona

0

Prema Odluci Grada Novog Sada, stekli su se uslovi za početak grejne sezone, te je Novosadska toplana, nakon završenih toplih proba, otpočela grejnu sezonu 2018/2019. godine danas, 5. oktobra.

Tokom grejne sezone korisnici mogu podneti reklamacije Korisničkom centru na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode, pozivom na besplatni broj 0800-100-021 i pozivanjem brojeva 423-712 i 420-853, svakog dana od 6 do 22 časa, ili doći lično u prostorije Korisničkog centra u ulici Vladimira Nikolića broj 1, radnim danima od 7 do 20 časova i subotom od 8 do 13 časova.

Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se u slučaju curenja na istim obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave.

Izvor: nsuzivo.rs

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

POSTAVI ODGOVOR