III Međunarodni kongres studenata turizma i hotelijerstva

0
Bolnica VITA Novi Sad

U Novom Sadu će se u periodu od 25. do 27. novembra održati III Međunarodni kongres studenata turizma i hotelijerstva – #MEKST2016, u organizaciji udruženja “Fortuns”, a u saradnji sa Međunarodnom asocijacijom studenata turizma i hotelijerstva (IASTH) i Prirodno – matematičkim fakultetom iz Novog Sada.

Teme ovogodišnjeg MEKST-a su: Web marketing u turizmu, Festivalski turizam i Novi koncepti upravljanja u hotelima. Predavanje će se održati u najvećem amfiteatru Prirodno – matematičkog fakulteta u Novom Sadu.

Srbija kao domaćin na ovom međunarodnom događaju jača imidž dobrog komšije proevropske orjentacije i potvrđuje ga na delu. Organizovanje projekata na teritoriji Srbije koji okuplja mlade ljude, studente i omogućavaju im druženje, zabavu i edukaciju na jednom mestu, nudi veliku mogućnost za turističku prezentaciju naše zemlje. Ovakve manifestacije takođe pružaju mogućnost stranim studentima da upoznaju jednu novu Srbiju – modernu, lepu, ekološku i naravno Srbiju koja je otvorena ka svetu.

S obzirom na to da su za Srbiju kao turističku destinaciju emitivna tržišta okolnih zemalja veoma bitna, a da su posetioci našeg događaja upravo mladi ljudi iz tih zemalja, dobra organizacija projekta sa kojeg će učesnici poneti nezaboravna iskustva odličan je vid promocije, jer su upravo mladi ljudi najbolji ambasadori i promoteri turističkih potencijala naše zemlje.

Web marketing u turizmu – Danas uz ogromnu konkurenciju neophodno je ponuditi kreativna rešenja koja će vas odvojiti od ostalih, oduševiti korisnike, omogućiti da uspostavite trajnu komunikaciju sa njima i što je najvažnije ostvariti pozitivne komentare i preporuke. Stavljajući naglasak na nove web tehnologije i kvalitetnom komunikacijom na društvenim mrežama mogu se poboljšati prodajni rezultati i povećati popunjenost smeštajnog kapaciteta. Web marketing u turizmu je posebno delotvoran jer se sve aktivnosti precizno usmeravaju upravo prema osobama koje čine ciljnu grupu.

Festivalski turizam – festivali pozitivno utiču na povećanje broja dolazaka gostiju na destinaciju, povećanja broja noćenja, povećanje turističke potrošnje, produžuju sezonu, podstiču goste da se vraćaju na destinaciju i time stvaraju lojalnost. Organizacija događaja i festivala sa sobom donosi brojne pogodnosti, kako za individualne preduzetnike, tako i za celokupnu lokalnu zajednicu i turističku regiju. Festivalski turizam utiče na razvoj lokalne infrastrukture, na izgradnju novih smeštajnih kapaciteta i poboljšava rad svih pratećih sadržaja u gradu za vreme održavanja nekog festivala. Samo EXIT, Guča i Beer fest privuku najmanje milion i dvesta hiljada posetilaca godišnje.

Novi koncepti upravljanja u hotelima – Kako bi opstali na savremenom tržištu, hoteli su primorani da prate brze korake savremene tehnologije. Samo oni hoteli koji uspeju da „isprate“ dešavanja na tržištu biće dovoljno konkurentni i zanimljiviji gostima koji postaju sve zahteviniji kada je odabir hotela u pitanju.

Hoteli koji prate trendove, ulažu mnogo i uvode razne inovacije, a cilj je pre svega smanjivanje troškova poslovanja, obavezna prisutnost na društvenim mrežama, kao i racionalizacija ljudskih resursa i uskoro neće biti čudno da tokom celog svog boravka, od rezervacija do napuštanja sobe, gost neće imati ni jedan lični kontakt sa „živom“ osobom u odabranom hotelu.

Ovaj događaj je prošle godine okupio preko 700 studenata, a ove godine se očekuje još veći broj studenata iz preko 11 zemalja  Evrope. Učesnici će pored predavanja imati priliku da upoznaju kulturno -istorijske znamenitosti Novog Sada.

Prijave možete izvršiti OVDE!

Izvor: Brif.rs

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.