Kako da naplatite štetu od propalog aranžmana?

0
Foto: pixabay

Putnici agencije SAB travel kojima nije omogućeno letovanje, a imaju potpisan ugovor i uplaćen aranžman, od danas mogu podneti zahtev za prijavu štete.

To je izjavio direktor Nacionalne agencije turističkih agencija (YUTA) Aleksandar Seničić.

On je agenciji Beta rekao da taj zahtev putnici mogu podneti u roku od 45 dana, a da se početak povraćaja novca putnicima očekuje polovinom avgusta.

Seničić je rekao da putnici mogu popuniti obrazac za prijavu koji se nalazi na sajtu YUTA. Uz taj obrazac potrebno je podneti i original primerka potpisanog ugovora o putovanju, potvrdu – priznanicu o uplati ukupne cene ili dela putovanja, odnosno original dokaza o uplati i garanciju putovanja dobijenu od agencije.

Zahtev mogu poslati poštom DDOR-u ili ga popuniti i predati u poslovnicama DDOR-a Novi Sad.

Prema njegovim rečima, pregovara se o tome da putnicima bude vraćeno oko 80 odsto uplaćene sume. Građani koji su letovanje uplatili preko agencije SAB travel ostali su bez putovanja, jer je ta agencija sve polaske otkazala zbog, kako su tada naveli, finansijskih problema.

Izvor: beta, kamatica

Pravila komentarisanja:

Portal Brif.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Komentari koji sadrže psovke, vređanje, pretnje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju bilo koje vrste neće biti objavljeni.

Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove portala Brif.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.